Testimonials

Testimonials of klantgetuigenissen

Hoe vaak laat u tevreden klanten in een testimonial of case study aan het woord ?


Goede referenties zijn belangrijk.

Het zegt iets over uw bedrijf en levert potentiële klanten een bewijs van betrouwbaarheid en kwaliteit.


De unieke eigenschappen van uw producten of diensten aanprijzen is prima, maar wie kan dat beter dan uw eigen klanten? Zij werken er dagelijks mee en kennen als geen ander de voordelen ervan.


De hoogste tijd dus om uw ambassadeurs aan het woord te laten in een geloofwaardige testimonial of case study.



Voordelen


  • Een case study is geloofwaardig (indien oprecht geschreven)
  • Testimonials zijn herkenbaar (geen technisch verhaal, maar voordelen voor de klant)
  • Met een succesverhaal creëer u extra visibiliteit (zowel voor u als de klant)
  • Testimonials geven een hogere Google-score (als ze op uw website staan)
  • Een klantgetuigenis versterkt uw bedrijfsimago (u wordt aanzien als een betrouwbare partner)
  • Cases trekken de klant over de streep (zien is geloven)


Klanten die zo tevreden zijn dat ze erover willen getuigen, zijn zonder enige twijfel uw beste verkopers !


U kunt de creatie van deze testimonials met een gerust hart uitbesteden aan een gespecialiseerde tekstschrijver zoals DocWare.

DocWare bekijkt elke case study vanuit een objectief standpunt en eerder dan de technische specificaties in de verf te zetten, belicht DocWare de klantvoordelen.